Felsőoktatás és felnőttképzés közérthetően

információk, hírek és vélemények oktatás, képzés (szakképzés, felnőttképzés, gyakornokképzés etc.) témakörökben közérthető és olvasható formában

interjú

hírfolyam

szakképzés

felsőoktatás

2011.02.08. 10:08 The Bandit

Nemzet Közszolgálati Egyetem 2012-től

2012. január 1-jén kezdheti meg működését a Nemzeti Közszolgálati Egyetem. A nemzetvédelem, a rendvédelem és a civil közigazgatás területén folyó képzés integrációja az erős közigazgatás létrehozásának feltétele - jelentette ki Kis Norbert József miniszteri biztos a Magyar Televízió Ma reggel című műsorában.

Kis Norbert József miniszteri biztos úgy véli, e területek szorosan összefüggnek, elválaszthatatlanok, jól látszott ez például az iszapkatasztrófa esetében.

A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem, a Rendőrtiszti Főiskola és a Budapesti Corvinus Egyetem megmarad és egyetemi karként folytatja a munkáját. Az oktatás szervezése, a gazdálkodás, a kutatás azonban összehangoltabban fog működni - mondta Kis Norbert József.

2012. január 1-jén kezdheti meg működését a felsőfokú közszolgálati szakemberképzés bázisintézménye, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem. Az integrált tananyagot 2013-tól vezetik be.

Szólj hozzá!

Címkék: kis egyetem nemzeti norbert közszolgálati hírfolyam


A bejegyzés trackback címe:

https://magadnaktanulsz.blog.hu/api/trackback/id/tr532646288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása